Marko.in

Značka Marko.in vznikla na podzim roku 2012.

Do dnešního dne z produkce tohoto mladého brandu vznikly čtyři kolekce dámského oděvu Dualita, Soul, Wild a Faith. Jedna extravagantní kolekce 3D plavek a umělecká kolekce Vytvořeno Námi, která se stala prvním krokem k rozšíření sortimentu o trička, tílka, košile, čepice a poprvé i boty a kabelky cenově dostupné širší veřejnosti a určené pro běžné nošení. Tato práce je základním kamenem pro dnešní již standardní tvorbu „mini kolekcí“ oděvů pro každodenní nošení nabízenou v obchodě Marko.in

Módní přehlídky Marko.in se uskutečnily na místech jako Karlovarský Filmový Festival, Veliký sál pražské Lucerny, Jungmannovo náměstí v Praze, Tipsport Aréna Praha, hotel Jalta na Václavském náměstí apod.

Značka byla prezentovaná na společenských událostech. Například Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend, světové finále charitativní soutěže Miss Deaf World and Europe, nebo charitativní večer v Písecké Bráně u Pražského hradu.

Jméno značky se objevilo především v mnoha českých médiích, ale i na Slovensku nebo v Maďarsku. Zájem projevila i anglicky a rusky komunikující média. (Tv Prima, Metropol Tv, iDnes, MDLS, Daily Style, Super.cz, OK! Magazín, Ruský Telegraf, Prima Style, Moda.cz, magazíny Statuss, Men House, Story, ProFashion apod.)

Na jaře 2015 se začíná připravovat a na podzim téhož roku se  otevírá první obchod Marko.in, kde je k dostání kolekce „ready to wear“, na denní nošení.

Filosofií značky je tvorba praktických modelů, nositelných více způsoby a kombinovatelných do různých stylů. Každá žena ve svém oděvu má vyznít jedinečně.

Prostředky k dosažení tohoto cíle jsou kvalitní, pohodlné a praktické materiály a střihy vypracované pro různé typy postavy.